Muka Naik Seri Guna 7 Pati Bunga, Wanita Ini Kongsi Tips Mewangi Satu Dunia

Tiada wanita kat dunia ni tak nak jadi cantik. Tanyalah mana-mana wanita, sudah tentu kecantikan adalah salah satu aset penting yang perlu dijaga sebaik mungkin.

Apa yang membelenggu wanita hari ini adalah masalah kulit yang sensitif. Dah cuba macam-macam produk kat luar sana namun hasilnya agak menghampakan.

Seorang wanita telah tampil berkongsi tips bagaimana beliau menjaga kulit wajahnya ditambahkan lagi dengan 7 pati bunga untuk menaikkan seri.

Aku berkesempatan bertemu Puan Ayu Azmera selaku pengasas produk Mewangi di hari pelancaran produk Mewangi baru-baru ini.

Sebenarnya produk Mewangi telah pun berada dipasaran pada bulan Februari 2016. Beliau yang juga pengguna kepada Mewangi sejak 2 tahun yang lalu telah merasai keberkesanannya.

Patutlah kulitnya anjal,gebu,putih, cantik dan menawan. Hehehee..

Untuk pengetahuan korang, Mewangi juga telah berjaya membantu lebih 5,000 pengguna yang lain dalam tempoh 5 bulan.

Mewangi juga dikeluarkan dari kilang milik keluarga Puan Ayu sendiri yang berlokasi di Sungai Petani.

Malah kilang tersebut juga antara sebuah kilang kecantikan yang bertaraf GMP (good manufacturing practice). Ini menunjukkan bahawa ianya telah melalui proses penyelidikan dan pembangunan kualiti sebelum mula dikilangkan dan dipasarkan.

Noraniza Idris Sebagai Duta Mewangi

Bagi pengikut Irama Etnik Kreatif di Malaysia, pasti tidak asing lagi mendengar nama ratu Irama Malaysia iaitu Noraniza Idris.

Noraniza Idris dipilih sebagai duta kerana bukan sahaja sebagai wanita yang mementingkan dan menjaga wajah dengan baik, malah juga dikenali sebagai salah seorang yang mengamalkan kaedah tradisional untuk menjaga kulit muka.

4 Produk Mewangi Satu Dunia

Nizayu Prima Marketing telah memperkenalkan 4 jenis produk keluaran awalnya di pasaran tempatan. Iaitu..

1. Mewangi Chewing Gum Soap (RM49sm & RM59ss)

Pencuci muka dihasilkan daripada madu dan kulit kayu manis untuk bantu merawat masalah jeragat, jerawat, melindungi kulit,mencerah,menghilangkan kegatalan muka akibat resdung dan sejukkan radang kulit.

2. Mewangi Peeling Scrub (RM49sm & RM59ss)

Skrub/lulur garam bukit untuk kegunaan muka dan badan. Membuangkan kulit mati, daki, menipiskan jeragat dan memudarkan parut. Malah menghilangkan kehitaman di celahan badan, ketiak dan kelengkang.

3. Mewangi Cream (RM49sm & RM59ss)

Krim kegunaan di muka dan badan yang menggabungkan 7 pati bunga dan serbuk mutiara serta mempunyai SPF60 untuk menyekatakan tona kulit. Malah bantu menggebukan,mencerah,melembut,menganjal seri hingga naik aura dan seri wajah.

4. Mewangi Penaik Seri 7 Bunga (RM69sm & RM75ss)

Krim kegunaan di muka yang diestrak dan diformulasikan dari lilin lebah dengan 7 pati bunga untuk selesaikan masalah jerawat dan jeragat yang degil. 14 hari kegunaan boleh jadikan kulit berseri-seri dan lebih cerah merah jambu seterusnya memancarkan keserian wajah.

Dengan menggunakan 4 jenis produk utama Mewangi ini, tak mustahil para wanita boleh dapatkan kulit wajah yang cukup cantik,anjal,gebu dan menawan. Sekali gus boleh pikat hati bakal suami atau mengeratkan lagi hubungan antara suami isteri. Hehe. Suami tengok pun tak berkelip. Lawa!

Sementara tu, jom layan video pengenalan Mewangi Satu Dunia ni dulu.. catchy gakk.. đŸ™‚

Nizayu Prima Marketing turut membuka peluang kepada sesiapa yang berminat nak jadi stokis, dropship atau nak buat pembelian boleh terus menghubungi mereka.

ALAMAT :
NO32-G, Blk 2 Jalan Elektron Nu16/N, Sek U16,
Denai Alam 40160, Shah Alam Selangor, Malaysia

HOTLINE : +6016 4447131 / +603-7813 7707

FACEBOOK : Mewangi Satu Dunia
INSTAGRAM: Mewangi Satu Dunia
YOUTUBE : TV Mewangi
WEBSITE :www.mewangiofficial.com

One Reply to “Muka Naik Seri Guna 7 Pati Bunga, Wanita Ini Kongsi Tips Mewangi Satu Dunia”

  1. Hi semua! NAK cuba Mewangi? Boleh dapatkan dengan ciksha, Stokis Mewangi anda! Ciksha boleh COD area Gombak, Selayang, Ampang, KL, Semenyih, Puchong, Keramat. Whatsapp ciksha untuk sebarang pertanyaan mengenai produk 017-3181894

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *